Felahiye’de İlçe Emniyet Müdürlüğünce “bağımlılıkla mücadele” konulu seminer verildi.
Kadın Gençlik Merkezi’ndeki seminerde, Narkotik Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü personelleri, katılımcılara bağımlılıkla mücadele hakkında bilgi verdi.
Kaymakam Mustafa Çolak, burada yaptığı konuşmada, halkın huzurunu bozmaya çalışanlarla mücadelenin aralıksız devam edeceğini belirtti.
Seminere, Felahiye Belediye Başkanı Şeref Güleser, kurum müdürleri, mahalle muhtarları, esnaf ve sivil toplum kuruluşu temsilcileri ile vatandaşlar katıldı.
Öte yandan, kurulan stantta bağımlılıkla mücadelede kullanılacak yöntemlerin anlatıldığı broşürler de dağıtıldı.
Haber Kaynak : SONDAKIKA.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
12 Haziran 2026SPOR
12 Haziran 2026GÜNDEM
12 Haziran 2026SPOR
12 Haziran 2026SPOR
12 Haziran 2026GÜNDEM
12 Haziran 2026GÜNDEM
12 Haziran 2026
1
Trump’tan seçim sonrası ilk mülakat
8072 kez okundu
2
Avusturya başbakanı Sebastian Kurz ile ilgili bilinmeyenler
5069 kez okundu
3
Avusturya başbakanı Sebastian Kurz ile ilgili bilinmeyenler
4932 kez okundu
4
Joe Biden 6 aylık hedeflerini açıkladı. Senato buz gibi…
3193 kez okundu
5
Putin’den Ermenistan’ı yıkan açıklama: Karabağ Azerbaycan’ın ayrılmaz bir parçasıdır!
2084 kez okundu