
Süper Lig’in 19. haftasında Fenerbahçe ile karşılaştıkları maçın seremonisinde Konyasporlu futbolcular, 3. yıl önce trafik kazasında hayatını kaybeden futbolcusu Ahmet Çalık’ı unutmadı.
Futbolcular sahaya “Seni Unutmayacağız Ahmet Çalık” yazılı pankartla çıktı.
KOREOGRAFİ YAPILDI
Konyasporlu taraftarlar tarafından ise kale arkası tribününde “Doymadım Doyamadım” yazılı Ahmet Çalık pankartıyla koreografi yapıldı.

Kaynak: İhlas Haber Ajansı (İHA)Emre Çalışkan
Editor
Haber Kaynak : ENSONHABER.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
11 Haziran 2026SPOR
11 Haziran 2026GÜNDEM
11 Haziran 2026SPOR
11 Haziran 2026SPOR
11 Haziran 2026GÜNDEM
11 Haziran 2026GÜNDEM
11 Haziran 2026
2
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
1122 kez okundu
3
Süleyman Enes Emrem Şampiyon Oldu
787 kez okundu
4
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
736 kez okundu
5
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
725 kez okundu