Giresun’un Espiye ve Yağlıdere ilçelerinde 3 AralıkDünya Engelliler Günü dolayısıyla etkinlik gerçekleştirildi.
Espiye Kaymakamı Ahmet Kavanoz, etkinlikler kapsamında engellilerle restoranda bir araya geldi.
Engellilerin istek ve taleplerini dinleyen Kavanoz, maddi ve manevi her zaman engellilerin yanında olduklarını söyledi.
Program, çeşitli yarışmalarda dereceye girenlere ödüllerinin verilmesiyle tamamlandı.
Yağlıdere ilçesinde de program organize edildi.
Mustafa Kemal İlkokulu Konferans Salonu’ndaki etkinliğe, Kaymakam Seda Ünlü, Belediye Başkan Vekili Özcan Kır, İlçe Milli Eğitim Müdürü Kamil Hekim, öğretmen ve öğrenciler katıldı.
Milli Eğitim Müdürü Kamil Hekim, “Amacımız, hiçbir bireyimizi ayrıştırmadan her bireyimizin özelliklerini göz önünde bulundurarak özel eğitim sunmaktır. Bunun yanı sıra her engelli bireyimize ve ailelerine her daim yanlarında olduğumuzu hissettirerek destek sunmaktır.” dedi.
Haber Kaynak : SONDAKIKA.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
13 Haziran 2026SPOR
13 Haziran 2026GÜNDEM
13 Haziran 2026SPOR
13 Haziran 2026SPOR
13 Haziran 2026GÜNDEM
13 Haziran 2026GÜNDEM
13 Haziran 2026
1
Koru Halı Yıkama: Çayyolu’nda Güvenilir ve Profesyonel Halı Temizliği
4677 kez okundu
2
Hikvision Kamera
4403 kez okundu
3
Ucuz Takipçi Satın Al
3660 kez okundu
4
Ortopodoloji İle Diyabetik Ayak Yarası Tedavisi
3144 kez okundu
5
Şafak Sezer’den Fiziksel Devrim: Batuhan Kuru ile Sınırları Zorluyor!
1558 kez okundu